АВТОБІОГРАФІЧНІ ДАНІ.
Прізвище, ім’я, по батькові:
Трофименко Сергій Васильович.
Рік народження: 1970
Освіта: вища Фах: вчитель географії та біології
Педагогічний стаж: 22 роки. Кваліфікаційна
категорія: вища.
Педагогічне звання: старший вчитель.
Нагороди: медаль «Кращий педагогічний працівник
за професією в 2006/2007 навчальному році», грамоти, почесні грамоти управління
освіти та науки облдержадміністрації та Міністерства освіти і науки України,
грамота відділу освіти Приморської райдержадміністрації у 2007, 2009, 2012, 2014роках
Останній термін проходження
атестації: 2012 рік
Час проходження курсів: 2012 рік Навантаження: 22, 5 годин
Час роботи на даній посаді: 1992 – 1993, 1996 – 2015 рр.
Методична проблема: «Впровадження комп’ютерних технологій
у процес викладання географії
Участь у роботі вчительських товариств: учасник районного методоб’єднання
вчителів географії та шкільного методоб’єднання вчителів природничих дисциплін, членн творчої групи з впровадження інформаційних технологій у викладанні географії при ЗОІППО
Відкриті уроки, доповіді: для відділу освіти, вчителів географії району, вчителів школи, доповіді на
районній педконференції, районних методоб’єднаннях, засіданнях творчої групи
вчителів географії, педрадах
Передача досвіду: керівництво творчою групою вчителів
географії Приморського району з впровадження комп’ютерних технологій у
викладанні географії.
У своїй роботі керуюся приципом видатного педагога К. Ушинського: "Учень, це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити". Жоден вчитель, якщо він сам не особистість, якщо він сам не уміє і не хоче творити, не зможе запалити у дітей жагу до пізнання світу, та і взагалі бажання й розуміння повноцінного життя. Мій предмет якраз дозволяє розширювати дітям світосприйняття, наближувати до них такий здавалось би далекий, але насправді дуже близький глобалізований світ. Саме розуміння того, що ми живемо у глобальному інформатизованому світі і спонукають мене до постійного пошуку нових способів, форм, методів і технологій навчання дітей. Бо в такому світі тільки особистості є конкурентними і успішними. В міру своїх можливостей стараюсь це донести до дітей і зробити їх компетентними у цьому житті.
У своїй роботі керуюся приципом видатного педагога К. Ушинського: "Учень, це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити". Жоден вчитель, якщо він сам не особистість, якщо він сам не уміє і не хоче творити, не зможе запалити у дітей жагу до пізнання світу, та і взагалі бажання й розуміння повноцінного життя. Мій предмет якраз дозволяє розширювати дітям світосприйняття, наближувати до них такий здавалось би далекий, але насправді дуже близький глобалізований світ. Саме розуміння того, що ми живемо у глобальному інформатизованому світі і спонукають мене до постійного пошуку нових способів, форм, методів і технологій навчання дітей. Бо в такому світі тільки особистості є конкурентними і успішними. В міру своїх можливостей стараюсь це донести до дітей і зробити їх компетентними у цьому житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий